Thursday, September 12, 2013

http://www.smileycodes.infoDi Mana Bumi Di Pijak Di Situ Langit Di Junjunghttp://www.smileycodes.info

Alhamdulillah, settle jugak kelas hari ni walaupun ramai yang pandai-pandai buat cuti sendiri. 

Hidup di tempat orang ni memang gila bapak la punya dasyat!

Dasyaatttttt pe bendanya ?
Yela. Selangor dengan Kelantan banyak kot bezanya. 

Dekat Selangor . . . 
I'M FREE! AKU BEBAS!  
HAHA! 

Dekat Kelantan . . .
I'M A STUDENT and I TRY TO CATCH MY DREAM HERE!
Aku skema weyh dekat sini! Aku ikut semua peraturan. Masuk kelas aku jadi perempuan melayu terakhir yang 24 jam berbaju kurung. Serius, aku cakap dekat sini walaupun kelas ganti aku pakai baju kurung! HAHA! Aku bukan hipokrit cuma aku nak jadikan benda tu satu kebiasaan je. *So, bubye kepada seluar-seluar jeans aku! Kita jumpa bila aku balik rumah nanti. Hehe.* #AkuSeriusNi

Nak bergerak pergi mana pun senang. Kereta dah ada depan mata cuma perlu isi minyak saje. Hehe. *takde duit minyak mintak parents. ngee~ kalau kereta kena guna, maknanya takde kereta la kan? tapi parents boleh hantar dekat station komuter, so komuter pun jadi laaaa. . .asalkan aku dapat keluar cuci mata. hoho. *  Dekat sini aku bagai nak gila fikir macam mana nak keluar pergi area bandar sebab pengangkutan agak terhad sedikit. Walaupun aku nak pergi KB Mall je pun aku akan pening kepala fikir nak pergi ke tak nak pergi. Haiiishhh.  . .
Takpela. . . Ada hikmah semua benda yang terjadi ni. . . Sebutan Selangor dengan Kelantan pun dah berbeza jadi aku didik diri aku untuk terima semua ni walaupun pahit nak telan benda ni. Huuwaaaa :"( #DiManaBumiDiPijakDiSituLangitDiJunjung

Esok, 12 September 2013 bersamaan hari Jumaat, aku ada EXPLORACE FOR ENGLISH'S WEEK! Haha! *Saje join sebab nak sijil. HAHA! Aku dan kengkawan masuk sebab niat nak sijil je. Kwang3! Nampak tak ketidak keikhlasannya di situ. ngee~ kalau kalah okay je tapi kalau menang pun lagi okayyyy~ hehe. . .Nampak tak permainan aku dan mereka cipta? HAHA!*

Gila aku buat masa ni tetiba makin meningkat ke tahap infiniti yang terlalu hebat! Idea dalam kepala otak aku pulak semakin hari semakin menuju ke arah inflasi. Apakah itu tanda aku akan kecundang di final exam bulan October ini?

omyygosshhhhhhh! 
omyygooshhhh!
omygosshhhhh!

Tidakkkkkkk! Tidaakkkk! Tidakkkk!

Aku dah start bersendiwara di sini. Hehehe. . . . .


NOTE:-

Assigment aku bertimbun tak siap lagi tapi aku boleh lagi duduk dekat iT Lab update blog.
Ngee~
Kepada pelajar-pelajar yang handsome lagi kacak dan cantik lagi menarik tertarik kau memang deBOOOM!
sila jangan tiru perlakuan Hani Jamaluddin ini.
Hehe. . .(^_^) hehe. . .

Sekian , terima kasih. . . Doakan aku jadi cikgu yang berijazah lagi 5 tahun, okay? (^_^)
xoxo,
Hani Jamaluddin

No comments: