Tuesday, November 26, 2013

http://www.smileycodes.infoBermula Semester 2http://www.smileycodes.info

 
I'M TIRED!
Aaaarrghh! Tension memanjang! I'm superb hypertension! Semester baru tapi sedikit pun tak menyeronokkan macam semester satu! Masuk je hari pertama, assigment dah bertimbun! *tak masuk slide presentation lagi*
Daripada kiri :- Syakila Divi, Syazwana Zahari, Hani Jamaluddin (Me), Azieda Ruslan & Nur Aqilah Zahirah a.k.a Qila (My Lala).

I'M SAD!
Sob. . . sob. . .sob. . .nak menitis air mata masa ingat semester satu dulu. Yeah! Mereka awesome! Sekarang ni, paling sedih 'MY LALA' dah tak lagi teruskan perjuangan dengan aku di Negeri Cik Siti Wan Kembang ni. Aku superb sedih! Walaupun geng aku yang lain ada tapi tetap tak sama dengan masa NUR AQILAH ZAHIRAH BINTI SUHAILIAZMAN ada! *Hani rindu awak Qila.* 
Kepada Qila:-
Qila, Hani harap kita akan bertemu lagi. Jangan berhenti berjuang di Negeri Adat Perpatih! Moga apa yang awak impikan , awak dapat capai. Walau awak jauh, awak tetap ada tempat dalam hati Hani.

Note:-
Tak mampu menaip lagi. Terlalu sedih.
Sekian.

No comments: