Saturday, November 30, 2013

http://www.smileycodes.infoSemester 2 Minggu Ke-3http://www.smileycodes.info

 
Hye baby! Hari ni ada dua cerita . . . satu cerita sedih dalam gembira dan satu lagi cerita gembira yang sememangnya gembira teramat! HAHA(!)
 
Okay! Kita mulakan dengan cerita gembira yang teramat dulu. . .
 
Hari ni , aku gembira teramat tahap tak boleh nak cakap dah sebab ulasan jurnal hampir dah siap!  *Tinggal penutup je nak buat esok. Hehe.*
Suka! Suka! Suka!
Esok, dah ada start kelas untuk semester 2 minggu ke-3.

Bila masuk minggu ke-3 seperti yang dijangkakan.
 
Assigment, quiz, dan pelbagai presentation menghujani hari-hari aku dan aku terlampau. . .
SUKA!
Tak tertanggung rasa pun ada kadang-kadang. Haiishh. . .
*Jangan tension Hani! Teruskan dengan cerita seterusnya. . .*
 
Cerita seterusnya, cerita sedih dalam teramat gembira. Aku sedikit kecewa dan sedih sebab tak dapat balik kampung meraikan perkahwinan dua orang kakak sepupu aku tapi aku teramat gembira sebab semuanya berjalan lancar.
 
Note kepada Kak Yong & Abang Amir serta Kak Ada & Abang Nizam:-
Sorry sebab menghampakan. Serius , Hani nak balik tapi esok kelas start pukul 8 jadi susah untuk Hani nak balik jumpa semua. Rindu semua! Apa-apa pun, moga bahagia hingga ke akhir hayat. Amiinn. .

Note:-
Doakan kejayaan Hani di sini ye.
Terima kasih

No comments: