Saturday, June 28, 2014

http://www.smileycodes.infoMelaluthttp://www.smileycodes.info


 

 
Hye! Morning!
Semalam hari yang agak mencabar dan hari ni juga mungkin akan mencabar. Kelantan tak ada air selepas maghrib semalam dan perkara ni sebenarnya menjadi masalah besar untuk orang yang macam aku. Aku ni jenis asal panas sikit je aku pergi mandi sebab tu kot bil.air rumah aku melambung setiap kali aku balik dan aku juga suka jadi penyumbang keuntungan kepada Syarikat Baby Johnson *Sabun mandi head-to-toe (head-to-toe sekali pun aku guna jadi neck-to-toe je..hihi..), losyen, bedak, tisu basah (skincare wipes), cologne dan baby oil = favourite aku*. Syampu je aku ada pilihan yang lain.

Okay! Aku dah melalut dah daripada topik asal aku. Ni semua sebab kengkawan aku la ni. Mereka anugerah terindah untuk aku sebab kalau aku diam je, mesti kengkawan aku akan buat iklan tak berbayar depan aku. HAHA(!) Nak terguling aku gelak barulah kengkawan aku berhenti buat iklan. Terima kasih sangat kepada mereka sebab mereka memberi kegembiraan kepada aku.
 
 Seterusnya, berhenti menaip dan pergi makan! Yeah! 
 
 
Note:-
Kawan memang anugerah terindah walaupun ia selalu datang dan pergi.

No comments: