Thursday, July 3, 2014

http://www.smileycodes.infoSeronokkan?http://www.smileycodes.info

 

Alhamdulillah, segala urusan berjalan lancar. Barulah boleh beraya dengan senang hatinya. HAHA(!) *Padahal, puasa pun baru je bermula.* Apa-apa pun, aku nak ucapkan....


SELAMAT BERPUASA!


Cerita pagi ni memang 'seronok' gila tapi gila pun tak seronok macam apa yang aku rasa *Bila aku pernah rasa gila entah. Merapu je aku ni.* 


Okay! 

Pagi tadi kelas aku pukul 10 pagi dan dengan bersemangat aku pergi. Dalam 5 minit berjalan dah nampak bayangan blok akademik, kengkawan aku pun lambai tangan dekat aku dan cakap....



"Hani, kelas pagi cancel. Petang pun kalau ada maybe yang pukul 4. Sebelum pukul 4 semua cancel."
Perghhh! *Pusingkan semula badan dan balik ke bilik.* 
Seronokkan?



Note:-

Ini semua dugaan.



 xoxo,      
Hani Jamaluddin

No comments: